|
|
| Author |
Message |
djsfix
Forum Admin

|
Posted:
Tuesday Tue Mar 14, 2006 11:23 pm |
  |
We vinden het fijn dat je de weg hebt gevonden naar het RGR Forum.
Maar vergeet je niet te registreren.
Enkel wanneer je een geregistreerde user bent kan je volledig gebruik maken van het forum. Zo kun je een nieuwe post maken, reply's geven, blijf je automatisch op de hoogte van nieuwe berichten in je toppic en kan je personal message's ( PM ) zenden. Plus binnenkort komen er nog een paar nieuwigheden bij!!!
Reden genoeg dus om je te registreren op The one and only RGR FM FORUM
Aanpassing op 19 maart 2006
Vanaf heden kun je als guest niet meer posten.
Aangepast op28 maart 2006
Tegen het begin van de zomer verwachten we een update van het forum. Dit is afgelopen week ook al gebeurd waardoor het forum 1 dag heeft plat gelegen waarvoor mijn excuses.
Zoals hierboven vermeld komt er een nieuwe versie aan, deze bevat meer skins, meer emoticons, en nog meer van die zaken.
Het is leuk dat er steeds meer en meer guest komen en hun weg vinden naar het forum, zoals jullie al hebben gemerkt kan je echter niet meer posten als guest.
Reden genoeg dus om je te registreren op The one and only RGR FM FORUM
Aangepast op 1 april 2006 ( en tis geen april grap
Er werden 3 nieuwe skins toegevoegd aan het forum, hope you like them.
Indien er een probleem is met een skin kan je dit altijd aan mij melden
Aangepast op 6 mei 2006
Ik zie dat er veel guests proberen te posten, dit is enkel mogelijk voor members. Ook sommige topics zijn niet toegankelijk voor guest people
Nog een rede te meer om je te registreren !!! |

Last edited by djsfix on Saturday Sat May 06, 2006 6:05 pm; edited 4 times in total |
|
   |
 |
Jm
RGR GOD
|
Posted:
Friday Fri Mar 24, 2006 5:30 pm |
  |
Is er iets mis met het forum?????? Ik log me in met firefox/internet explorer, geen 1 van de 2 gaat. Is da normaal? heeft da nog iemand voor? wa te doen?
Thx
Jm |
_________________ ***RGR 4EVER*** |
|
    |
 |
Jm
RGR GOD
|
Posted:
Friday Fri Mar 24, 2006 5:32 pm |
  |
Miljaar ik ben dus wel ingelogd? ma als ik me inlog krijg ik e wit scherm en dan ben ik gewoon teruggegaan en da hierboven gepost. Ik heb ook ni aangevinkt bij elk bezoek me automatisch inloggen ofzo. Ik log me in -> wit blad, er gebeurt niks -> ik klik op vorige en ik kan wel als lid berichten posten?  |
|
    |
 |
Jm
RGR GOD
|
Posted:
Saturday Sat Mar 25, 2006 9:23 am |
  |
Het lag idd aan de servers van het forum. Merci Dj Sfix voor de supersonische reactie  |
|
    |
 |
djsfix
Forum Admin

|
Posted:
Saturday Sat Mar 25, 2006 3:02 pm |
  |
das nikske  |
 |
|
|
|
View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
| |